Liderem segmentu została “Przyjaciółka” (Edipresse Polska), zajmująca rok wcześniej pozycję drugą w zestawieniu. Jej średnia sprzedaż ogółem w marcu br. wyniosła 496 565 egz. i była o 2,3 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce z pierwszego spadła “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 440 220 egz. Tytuł ten jako jedyny został dotknięty spadkiem sprzedaży ogółem – wyniósł on aż 21,4 proc. Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w trzecim miesiącu br. wyniosła 332 611 egz. i była o 1,3 proc. wyższa niż w marcu ub.r., gdy magazyn ten był tygodnikiem.
Porównując dane marcowe do danych z lutego widać, że spadki sprzedaży ogółem zanotowały wszystkie magazyny z segmentu, a najwięcej straciła “Pani Domu” (12,92 proc.).












