"Przyjaciółka" zwiększyła w sierpniu cennikowe wpływy netto z reklam do 5 163 486 zł, czyli o 1,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu znalazła się "Claudia", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 4 409 244 zł (0,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Polityce” – 4,1 mln zł (spadek o prawie 0,3 mln zł).
Na czwarte miejsce spadł "Wprost" a na piątek awansowała "Gala", która zanotowała wzrost przychodów z reklam o 0,2 mln zł.
bez autopromocji Rok / MiesiącVIII.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: magazyny123 845 078 złPRZYJACIÓŁKA5 163 486 złCLAUDIA4 409 244 złPOLITYKA4 144 790 złWPROST4 135 720 złGALA3 149 867 złVIVA3 063 586 złNEWSWEEK POLSKA3 054 214 zł
bez autopromocji Rok / MiesiącVIII.2005TOP MediumWpływy [zł]Razem: magazyny116 701 696 złWPROST5 144 955 złPOLITYKA4 409 870 złCLAUDIA4 069 200 złNEWSWEEK POLSKA3 740 964 złTELE TYDZIEŃ3 617 356 złPRZYJACIÓŁKA3 609 213 złGALA2 963 073 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.











