"Przyjaciółka" wychodząc naprzeciw czytelniczkom udoskonala swoją ofertę redakcyjną. Już 3 września wraz z 36 numerem "Przyjaciółki" ukaże się zupełnie nowy, 17-stronicowy, oddzielony od zawartości tygodnika odrębną okładką, stały dodatek "TV Przyjaciółka". (więcej poniżej)
" Zależy nam na tym by nasze czytelniczki miały poczucie , iż dostają najwyższej jakości produkt. Wiemy, iż zawartość redakcyjna "Przyjaciółki" w stu procentach spełnia ich oczekiwania. Teraz chcemy dać im jeszcze najlepszy program telewizyjny. "TV Przyjaciółka" to nie tylko programy najlepszych stacji telewizyjnych, to również więcej opisów filmów, wywiady z gwiazdami i oczywiście konkursy z atrakcyjnym nagrodami"- mówi Izabela Zaleska- dyrektor marketingu grupy Przyjaciółka.
"Przyjaciółka" jest jedynym tygodnikiem kobiecym posiadającym w swojej stałej ofercie redakcyjnej program telewizyjny. Wprowadzenie "TV Przyjaciółka" wsparte będzie silniejszą niż zwykle kampanią telewizyjną na antenie TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu oraz na łamach "Przyjaciółki".

*Średnia sprzedaż "Przyjaciółki" I- V 2003 to 539 364 egzemplarzy., ZKDP (dane: Edipresse), "Pani Domu"- 397 471egzemplarzy, "Tina" 369 558 egzemplarzy











