1,84 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Serial zyskał 70 tys. widzów

Jedenasty sezon serialu „Przyjaciółki” ogląda średnio 1,84 mln osób. W porównaniu do dziewiątej serii, nadawanej rok temu, produkcja zyskała 70 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,84 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Serial zyskał 70 tys. widzów

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że jedenastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 1 marca br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,84 mln widzów. Przekłada się to na 12,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,10 proc. w grupie 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/take-me-out-top-chef-polsat-ilu-widzow-ogladalo-pierwszy-odcinek ##

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 1 marca br. Zgromadził on przed telewizorami 1,95 mln oglądających.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wiosenna-ramowka-polsatu-wyjdz-za-mnie-umow-sie-ze-mna-i-the-story-of-my-life-popek-zatanczy-w-tancu-z-gwiazdami ##

Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 20,29 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 15,92 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. „The Good Doctor”; 3,88 proc.).

Polsat jest już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.

grafika

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą