Przyrodnik, piloci, małżeństwo i studenci w nowych reklamach Lotto

Rusza trzecia odsłona kampanii reklamowej Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem”. Akcję na zlecenie Totalizatora Sportowego przygotowały firmy Brain i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterami startującej właśnie kampanii Lotto są przyrodnik opiekujący się sową, pilot z pilotką, małżeństwo mieszkające z babcią w urokliwym domku oraz bliźniacy studenci w akademiku. Wszyscy opowiadają, na co wydaliby wygraną w Lotto. Okazuje się, że nie tylko chcą realizować swoje niebanalne pasje i marzenia, lecz również dzielić się nagrodą z innymi.

W takiej samej konwencji były utrzymane poprzednie reklamy Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem”. W emitowanych przed rokiem wystąpili harleyowiec, staruszek i góral (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty), a w pokazywanych w czerwcu ub.r. - kobieta startująca w rajdach samochodowych, kibic piłkarski i strażak (zobacz te reklamy).

- Pokazujemy ludzi z pasją, pięknymi marzeniami, którzy mogą być sąsiadami każdego z nas. To ludzie, którzy nie chcą żyć wyłącznie dla siebie - mówi Wojciech Szpil, prezes Totalizatora Sportowego. - Dzielenie się z innymi wygraną poprzez realizację wspólnych marzeń jest, jeśli mogę tak to ująć, pewną uniwersalną wartością, która dla nas wszyscy powinna być jednym z życiowych drogowskazów - podkreśla.

Obecna odsłona kampanii przez cały luty będzie prowadzona w telewizji, internecie oraz na outdoorze (city lighty i siatki wielkoformatowe). Kreacją reklam zajęła się agencja Brain, spoty telewizyjne wyreżyserowała Anna Maliszewska współpracująca z domem Film Produkcja, a media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online