Do MIPCOM Mobile & Internet TV Awards 2007 zostałozgłoszonych 280 prac z 38 krajów. W tym roku zgłosiła je rekordowaliczba 180 firm.
Ted Baracos, jeden z organizator targów MIPCOM, powiedział, żerekordowa liczba firm, świadczy o rosnącej potrzebie wśródnajwiększych nadawców telewizyjnych, na kontent mobilny.
To w większości przypadków kilkuminutowe formaty prezentowaneosobno bądź jako regularne serie.
- Jestem podekscytowany przyszłością kontentu mobilnego iinternetowego. Canneński konkurs daje możliwość zobaczenia w jednymmiejscu najlepszych prac - powiedział Miles Beckett, jeden zjurorów konkursu, twórca zeszłorocznego sukcesu internetowego,jakim był projekt "lonelygirl15"."Lonelygirl15" jest wykreowanym internetowym pamiętnikiemnastolatki, którego serię na YouTube obejrzało w sumie ponad 70 mlnosób.

Ceremonię wręczenia nagród w humorystyczny sposób poprowadziłbrytyjski prezenter telewizyjny Brian Conley.
Kategorie i ich zwycięzcy:1. Best short form audiovisual entertainment made for mobile and/orInternet comedy:Jeb's Jobs, Weakend Productions, UK.2. Best short form audiovisual entertainment made for mobile and/orInternet drama:Emmerdale Online Channel: Hoodlum, Australia.3. Best short form audiovisual entertainment made for mobile and/orInternet: lifestyle/music : History Rocks, A&E Television Networks,USA4. Best short form audiovisual entertainment made for mobile and/orInternet factual :The Finer things, Speedy Productions, South Africa5. Best mobile service for social community & UGC:Vringo, Vringo Inc, Israel.6. Best made-for-mobile or film channel:Toei Anime Comic, Toei Animation Co, Japan7. Best Cross platform & Interactive mobile TV format:Best Show Ever, MTV Networks International, USA8. Best short film originally created or repurposed formobile:King Boxer-Mobisode Celestial Pictures Ltd, Hong Kong9. Best film shot on a mobile device:Colorful EU, Kodolanyi Janos University-Visual Workshop,Hungary.











