PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sieć agencji IPREX Global Communication z nowym zarządem
Public relations stygmatyzowany w mediach "nie bez winy PR-owców i polityków"
Public relations stygmatyzowany w mediach "nie bez winy PR-owców i polityków"
Zbigniew Lazar: dla KPRM szkoliłem urzędników, więc mogę w mediach oceniać polityków
Zbigniew Lazar: dla KPRM szkoliłem urzędników, więc mogę w mediach oceniać polityków
Rok 2017 w oczach branży public relations, prognozy na rok 2018
Pensje w branży PR -  22 tys. złotych miesięcznie dla prezesa, 12 tys. dla eksperta i 2,5 tys. dla asystenta
Pensje w branży PR - 22 tys. złotych miesięcznie dla prezesa, 12 tys. dla eksperta i 2,5 tys. dla asystenta
ComPress z 311 tys. przychodu w III kwartale tego roku, wzrost o 54 proc.
ComPress z 311 tys. przychodu w III kwartale tego roku, wzrost o 54 proc.
Kondycja polskiej branży PR stabilna, ale wymaga poprawy
Zalew fake newsów zwiększy rolę tradycyjnych mediów, zapotrzebowanie na rzetelne i opiniotwórcze treści będzie rosło
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
ComPress z o połowę niższymi wpływami i mniejszą stratą. „Część projektów stała się nieopłacalna”
ComPress z o połowę niższymi wpływami i mniejszą stratą. „Część projektów stała się nieopłacalna”
PR w obliczu nowych wyzwań. Oto trendy, które zdominują komunikację w najbliższych latach
PR w obliczu nowych wyzwań. Oto trendy, które zdominują komunikację w najbliższych latach
PZU szykuje się do wyboru agencji public relations
Połowa polskich startupów prowadzi systematyczne działania PR, głównie w internecie (raport)
Mateusz Grzesiak: social media zrewolucjonizowały biznes i życie osobiste
HarmoniquePR poszerza zakres usług i zmienia nazwę na Harmonic
HarmoniquePR poszerza zakres usług i zmienia nazwę na Harmonic
Transfery i roszady w korporacyjnym public relations w 2016 roku (podsumowanie)
Nagrody w branży public relations: nobilitacja i przewaga konkurencyjna czy tylko ozdobnik? (opinie)
Komunikacja korporacyjna skierowana głównie do pracowników, internet dużo ważniejszy od telewizji (analiza)
W branży startupów kłamstwa są rzadkie, ale „zaginanie rzeczywistości” zdarza się często (opinie)
Sebastian Hejnowski: krótkoterminowe strategie marketerów i zbyt częste zmiany agencji psują rynek PR
Według PR-owców próby oczerniania Jacka Kurskiego nie mają nic wspólnego z public relations
Według PR-owców próby oczerniania Jacka Kurskiego nie mają nic wspólnego z public relations
Dziennikarze wolą kontakt bezpośredni z PR-owcami od informacji prasowych i konferencji
W USA na jednego reportera przypada prawie pięciu PR-owców, pogarsza się jakość dziennikarstwa
Social media zrewolucjonizowały pracę PR-owców, więcej możliwości i wyzwań
PR-owcy chcą od wpływowych internautów testów i artykułów, a internauci - wynagrodzenia, a nie barteru
Transfery i roszady w korporacyjnym public relations w 2015 roku (podsumowanie)
Transfery i awanse w agencjach public relations w 2015 roku (podsumowanie)
Adam Hofman we własnej agencji PR bez partyjnego spinu będzie musiał nauczyć się realiów rynkowych (opinie)
Firmy badają efekty swoich działań PR-owych, ale słabo te dane wykorzystują (wideo)
Brytyjska policja wydaje rocznie na PR i służby prasowe ponad 36 mln funtów
Polscy PR-owcy pracują po godzinach, ale z radością (wideo)
Branża PR coraz bardziej transparentna. "Wychodzi z kryzysu i ma się coraz lepiej"