Publicis dla Orange: Serce i Rozum ściągają bez limitu

Warszawa, 4 marca 2013 r. – Rozum miał piękny sen, w którym odbierał nagrodę Szwedzkiej Akademii Nauk we wszystkich dziedzinach. Sen został przerwany w najmniej odpowiednim momencie. Na szczęście, dzięki Neostradzie, takie rzeczy zdarzają się tylko w snach. O tym, co dokładnie przyśniło się Rozumowi i jakie ma powiązania z Akademią przekonają się widzowie oglądając, rozpoczynającą się dziś w telewizji, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, kampanię autorstwa agencji Publicis.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Ważną cechą Neostrady jest nielimitowany dostęp do Internetu. Można szybko i bez zacinania ściągać ile się chce. Liczymy na to, że dowcipne dialogi Serca i Rozumu wybudzą ze snu każdą publiczność, zwracając przy tym uwagę na interesującą ofertę Orange.” – powiedziała Monika Zaręba (Account Director ) z agencji Publicis.

Nowe przygody pary sympatycznych bohaterów można śledzić w najważniejszych stacjach o zasięgu ogólnopolskim (TVP, TVN i Polsatu) oraz na wybranych kanałach tematycznych. Ogłoszenia prasowe ukażą się w szerokiej gamie dzienników, tygodników i miesięczników.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz, Damian Cendrowicz, Joanna Jezierska, Anna Kubeł, Monika Zaręba i Malwina Stopińska. Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film It, a za postprodukcję Platige Image. Planowanie mediów zrealizował dom mediowy MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ok. 35 spotów telewizyjnych i 50 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie EFFIE zdobywając Grand Prix.

***

Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W ostatnim czasie zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie 2012. Rok wcześniejzdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 43 000 osób w 104 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas oraz Renault.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online