Jako osobny serwis Pudelek.tv został uruchomiony pod koniec stycznia br. (więcej na ten temat). Wcześniej przez kilka miesięcy materiały wideo były już zamieszczane na stronie głównej Pudelek.pl.
Pod własnym adresem Pudelek.tv największą odwiedzalność miał w lutym, ponad 500 tys. użytkowników, a w kolejnych dwóch miesiącach zanotował wyraźnie gorsze wyniki. Każdego miesiąca przeciętny użytkownik spędzał na stronie mnie więcej 2,5 minuty - wynika z danych badania Megapanel PBI/Gemius przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Michał Brański z zarządu o2.pl zaznacza, że statystyki Pudelek.tv przez pierwsze cztery miesiące jego działania nie oddają rzeczywistego zasięgu treści wideo Pudelka. - Do pierwszych dni czerwca projekt .tv funkcjonował jedynie poprzez materiały wideo wklejane w treść artykułów w domenie .pl, stąd ruch rejestrowany na witrynie .tv był efektem pobocznym, a nie celem naszych działań - mówi Brański portalowi Wirtualnemedia.pl. - W pierwszych dnia czerwca zmieniliśmy format prezentacji wideo na Pudelek.pl, kierując czytelników bezpośrednio do serwisu Pudelek.tv. Po niespełna trzech tygodniach możemy stwierdzić, że notujemy na Pudelek.tv zasięgi tygodniowe na poziomie miesięcznych z maja, a dzienna oglądalność osiąga chwilami ponad 200 tys. unikalnych użytkowników - dodaje.

Natomiast Pudelek.pl od lutego do kwietnia najwyższą odwiedzalność również zanotował w tym pierwszym miesiącu. Przy czym w serwisie przeciętny użytkownik spędzał wielokrotnie więcej czasu niż na Pudelek.tv, a także wykonywał więcej odsłon (na Pudelek.pl to ponad 70 odsłon miesięcznie, a na Pudelek.tv - tylko 3).
Start Pudelek.tv nie spowodował spadku odwiedzalności Pudelek.pl. W każdym z trzech miesięcy ten drugi serwis miał więcej real users i odsłon niż rok wcześniej. Ponadto przeciętny użytkownik spędzał w nim po 15-20 minut więcej niż przed rokiem.











