PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” więcej z reklam. W dół „Gazeta Wyborcza”, „Polska”, „Fakt” i „Metro” (Top 10)
Ambasador RP przeprosił Polaków za nieprzyjęcie ich w czasie zamachów, po tym jak opisał to dziennikarz „Pulsu Biznesu”
„Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” dużo więcej z reklam - mocno w dół „Metro” (TOP 10)
„Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” dużo więcej z reklam - mocno w dół „Metro” (TOP 10)
Sprzedaż „Faktu” poniżej 300 tys. egz. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół, w górę „Parkiet” i „Rz”
Sprzedaż „Faktu” poniżej 300 tys. egz. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół, w górę „Parkiet” i „Rz”
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” zyskują reklamowo, w dół „Polska” i „Metro” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” zyskują reklamowo, w dół „Polska” i „Metro” (TOP 10)
Łukasz Korycki: z „Dziennika Gazety Prawnej” na wicenaczelnego „Pulsu Biznesu”
Łukasz Korycki: z „Dziennika Gazety Prawnej” na wicenaczelnego „Pulsu Biznesu”
„Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami reklamowymi wśród dzienników, najwięcej wydał Euro-Net
„Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami reklamowymi wśród dzienników, najwięcej wydał Euro-Net
E-wydania „Puls Biznesu” publikowane dwie godziny wcześniej
Money.pl i Bankier.pl po przejęciach z rekordami odwiedzalności
Polacy coraz rzadziej sięgają po dzienniki ogólnopolskie. Liderem „Fakt” przed „Gazetą Wyborczą” i „Super Expressem”
Polacy coraz rzadziej sięgają po dzienniki ogólnopolskie. Liderem „Fakt” przed „Gazetą Wyborczą” i „Super Expressem”
„Puls Biznesu” artykułem „House of Cards. Po polsku” staje po stronie biznesu uwikłanego w aferę taśmową (opinie)
Serwisy gazet: Fakt.pl i Przeglądsportowy.pl mocno w górę, Wyborcza.pl przed SE.pl, tracą Wyborcza.biz i Polskatimes.pl
Serwisy gazet: Fakt.pl i Przeglądsportowy.pl mocno w górę, Wyborcza.pl przed SE.pl, tracą Wyborcza.biz i Polskatimes.pl
Tylko „Rzeczpospolita" i „Parkiet” zyskały czytelników, „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Tylko „Rzeczpospolita" i „Parkiet” zyskały czytelników, „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Dzienniki coraz słabiej sprzedają się w kioskach. Najwięcej w 2014 r. straciła „Gazeta Polska Codziennie”
Dzienniki coraz słabiej sprzedają się w kioskach. Najwięcej w 2014 r. straciła „Gazeta Polska Codziennie”
Doda na topowej okładce dzienników w 2014 roku. Dodatki podwyższały sprzedaż
Doda na topowej okładce dzienników w 2014 roku. Dodatki podwyższały sprzedaż
„Dziennik Gazeta Prawna” na czele sprzedaży e-wydań, ogromny wzrost „Parkietu”
Sprzedaż kioskowa: „Super Express” powiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” wyprzedziła „DGP”
Sprzedaż kioskowa: „Super Express” powiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” wyprzedziła „DGP”
Bonnier Business Polska przejmuje Grupę Bankier.pl
Bonnier Business Polska przejmuje Grupę Bankier.pl
Gazety zasłoniętymi stronami pierwszymi protestują przeciw kradzieży treści i informują o ich ochronie
Gazety zasłoniętymi stronami pierwszymi protestują przeciw kradzieży treści i informują o ich ochronie
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
Spada sprzedaż dzienników. „GP Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” na największym minusie
Spada sprzedaż dzienników. „GP Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” na największym minusie
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań
Rekordy „Faktu” i „Przeglądu Sportowego” - w dół „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Parkiet” (serwisy gazet)
Rekordy „Faktu” i „Przeglądu Sportowego” - w dół „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Parkiet” (serwisy gazet)
Rośnie sprzedaż „Super Expressu” i „Parkietu”. „Gazeta Polska Codziennie” poniżej 20 tys. egz.
Rośnie sprzedaż „Super Expressu” i „Parkietu”. „Gazeta Polska Codziennie” poniżej 20 tys. egz.
Najwięcej e-wydań sprzedaje „Dziennik Gazeta Prawna”. „Gazeta Wyborcza” poza podium
„Puls Biznesu” promuje się darmowymi tekstami w internecie
„Puls Biznesu” wyśmiewa przedrukowe teksty w paywallu „Gazety Wyborczej”. „GW”: to błąd, przepraszamy
Dziennikarze i media dołączają do akcji „Pulsu Biznesu” „Jedz jabłka - postaw się Putinowi”
Dziennikarze i media dołączają do akcji „Pulsu Biznesu” „Jedz jabłka - postaw się Putinowi”
„Puls Biznesu” bez łososiowych stron z powodu awarii w drukarni Polskapresse
„Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” i „Przegląd Sportowy” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” i „Przegląd Sportowy” (TOP 10)
„Fakt” liderem gazet w internecie. W dół „Super Express” i „Gazeta Wyborcza”, rekord „Przeglądu Sportowego”
„Fakt” liderem gazet w internecie. W dół „Super Express” i „Gazeta Wyborcza”, rekord „Przeglądu Sportowego”
„Puls Biznesu” prezentuje swoją wersję afery podsłuchowej