Marketerzy na reklamy w dziennikach wydali w okresie od stycznia do października br. blisko 1,3 mld zł - wynika z danych cennikowych Kantar Media opracowanych dla Wirtualnemedia.pl. Było to niemal tyle samo (jedynie 0,2 proc. mniej) co w analogicznym okresie ub.r
Wzrosty osiągnęły „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Nasze Miasto”. Wpływy reklamowe pierwszego tytułu zwiększyły się o 18,2 proc. - do 88,4 mln zł. „Puls Biznesu” zarobił o 18 proc. więcej w skali roku - 26,1 mln zł, a „Nasze miasto” - o 11,3 proc. więcej (26,5 mln zł).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-parkiet-i-rzeczpospolita-na-plusie-przeglad-sportowy-z-najwiekszym-spadkiem-w-trzech-kwartalach ##
Największy spadek wpływów reklamowych miał w omawianym okresie dziennik „Metro” (od 3 września przemianowany na „Metrocafe.pl”) - 77,9 mln zł, 7,7 proc. mniej niż rok wcześniej.

Na reklamy w dzienniku „Polska” marketerzy wydali 4,5 proc. mniej niż przed rokiem (184,2 mln zł), a w „Fakcie” - 2,9 proc. mniej (140,6 mln zł). Wartość reklam opublikowanych na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” wyniosła w tym roku 47,7 mln zł, czyli 2,1 proc. mniej, a w „Super Expressie” - 101,3 mln zł , czyli 1 proc. mniej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/viva-reklamowo-przed-tele-tygodniem-liderem-twoj-styl-w-dol-newsweek-polska-top-10 ##











