Purmo promuje ciepło

Koncern Rettig Heating rozpoczyna paneuropejską kampanię promocyjnągrzejników i ogrzewania podłogowego Purmo. Działania mają na celuzaprezentowanie szerokiej oferty rozwiązań grzewczych marki. PozaPolską kampanię zaplanowano w 8 krajach Europy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania skierowana jest do odbiorców profesjonalnych -instalatorów, sprzedawców i projektantów instalacji grzewczych, atakże do klientów ostatecznych. Zgodnie z hasłem "Pełen zakresproduktów w The Warm Society", komunikacja informuje o kompleksowejofercie różnych typów grzejników oraz ogrzewania podłogowego Purmo,która zaspokoi techniczne i estetyczne potrzeby różnychklientów.

Kampania obejmuje komunikację ATL oraz działania bezpośrednie. Wramach ATL-u zaplanowano reklamy prasowe w czołowych magazynachbranżowych: Instalator Polski i Magazyn Instalatora oraz pismachdla konsumentów ostatecznych: Murator i Ładny Dom. Emisjezaplanowano w okresie od marca do maja. Layouty reklam sąidentyczne we wszystkich krajach, zgodne z nową komunikacjąkorporacyjną The Warm Society. Kampanię w prasie zapoczątkowałinsert - broszura prezentująca produkty Purmo oraz strategię TheWarm Society, która pojawiła się w lutym w pismachbranżowych..Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów to trzy akcjemailingowe, z których pierwsza odbyła się już pod koniec stycznia,a ostatnia jest zaplanowana na kwiecień. Obejmą one razem około 11000 odbiorców. Dodatkowo w punktach sprzedaży pojawią się materiałyreklamowe.

Jest to już trzecia ogólnoeuropejska kampania Purmo w ramachnowej europejskiej platformy komunikacyjnej The Warm Society.Będzie ona równolegle odbywać się w Polsce, Rosji, Niemczech,Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii.Kampanię przygotowała duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo wkrajach Europy. Na polski rynek materiały zostały zaadaptowanesamodzielnie przez dział marketingu Rettig Heating, kierowany przezEmilię Dudek.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji