„Pyszna odmiana!” w kampanii nowych Grześków (wideo)

W kinach i na outdoorze trwa kampania reklamująca nowe wersje smakowe wafelków Grześki (Jutrzenka Colian). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Pyszna odmiana!” - przygotowały firmy Men at Work i Motion Brand.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca od początku lipca kampania Grześków reklamuje ich dwie nowe wersje smakowe: w mlecznej czekoladzie i Skrajnie Fajne kakaowe. Przekaz pod hasłem „Pyszna odmiana!” oprócz prezentowania samych produktów ma na celu budowanie ich wizerunku jako marki dynamicznej i zaskakującej swoich konsumentów.

Akcja obejmuje kina (sieci Cinema City i Multikino) oraz outdoor (nośniki w największych miastach, a także w kurortach nadmorskich i górskich). Kreację kampanii przygotowała agencja Men at Work, a realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Motion Brand.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"