W weekendowym wydaniu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) na pierwszej stronie spytano: „Zwolnią Kammela i Rogalską z TVP?”, dodając: „Mówi się, że mogą podzielić los Moniki Zamachowskiej, która straciła pracę w TVP”.
Jak poinformowaliśmy w zeszłym tygodniu, z końcem października zrezygnowano ze współpracy z Moniką Zamachowską przy „Pytaniu na śniadanie”. Prezenterka prowadziła program regularnie od 2013 roku, w ostatnim okresie wspólnie z Michałem Olszańskim, który zniknął z tego pasma w lipcu.
Jednocześnie TVP podała, że od listopada parę gospodarzy „Pytania na śniadanie” będą tworzyli Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora.
- Niektórzy widzą w tej informacji zapowiedź kolejnych zmian. Jako że już większość par prowadzących to głównie młode twarze, wzrok wszystkich pada na najbardziej doświadczony duet. To Tomasz Kammel i Marzena Rogalska - napisano w „Super Expressie”. Nie podano natomiast żadnych dalszych informacji potwierdzających ewentualne odejście Kammela i Rogalskiej z „Pytania na śniadanie”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kamerdyner-film-tvp-pokaze-wersje-serialowa-jacek-kurski-to-wielkie-kino-tozsamosciowo-historyczne,7170817330525825a ##
W środę krótkie oświadczenie w tej sprawie wydała Telewizja Polska. - W związku z medialnymi doniesieniami o odejściu Tomasza Kammela i Marzeny Rogalskiej z „Pytania na śniadanie”, informujemy, że jest to nieprawda. Pan Tomasz Kammel i Marzena Rogalska, nadal będą częścią zespołu tworzącego najpopularniejszy, poranny program w Polsce „Pytanie na śniadanie” - stwierdził nadawca.
Od 2 września „Pytanie na śniadanie” zaczyna się o godz. 7:15, o 40 minut wcześniej niż poprzednio. To odpowiedź na przyspieszenie startu emisji „Dzień dobry TVN”. - Nikt nie wyprzedzi Telewizji Polskiej. Jeżeli TVN zrobi „Dzień dobry TVN” o 6.00, to my zrobimy „Pytanie na śniadanie” o 5.45. Dlatego nie ma sensu ścigania się na siłę z TVP - komentował tę decyzję Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.

Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 469 tys. osób przy 10,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Program TVP2 miał o 18 tys. widzów więcej niż rok wcześniej, kiedy zaczynał się 40 minut później. W badanym okresie morning-show Dwójki pod względem oglądalności wyprzedziło konkurencyjny program „Dzień dobry TVN”, który śledziło 388 tys. osób (8,73 proc. udziału).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-of-poland-10-sezon-odcinki-live-zawadzka-nowa-gospodyni,7170815375386753a ##











