Radio PiK proponuje małym przedsiębiorcom reklamy za złotówkę

Polskie Radio PiK przygotowało dla małych przedsiębiorców specjalną ofertę reklamową: w czasie pandemii koronawirusa emisję spotu można kupić za symboliczną złotówkę.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Radio PiK proponuje małym przedsiębiorcom reklamy za złotówkę

Oferta „MEGAoferta dla MIKRObiznesu” trafiła na rynek w poniedziałek 27 kwietnia. - Pandemia zamroziła naszą gospodarkę. Najbardziej cierpią ci, którzy są jej kołem zamachowym, czyli przedsiębiorcy. Nadchodzące miesiące to również dla przedsiębiorców test z solidarności, dlatego tak ważna jest wrażliwość społeczna, którą Polskie Radio PiK kieruje się również w biznesie - stwierdza w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jarosław Kopeć, dyrektor marketingu i promocji Radia PiK.

Mikroprzedsiębiorcy mogą zamawiać zamówić kampanię reklamową, w której koszt jednej reklamy wynosi 1 zł netto. W ramach specjalnie przygotowanych pakietów przedsiębiorcy mogą skorzystać z 25, 50, albo 100 emisji reklam.

- Dzięki temu stwarzamy im wyjątkową okazję do zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców swoich usług, towarów, marki, itp. - mówi Jarosław Kopeć. Oferta będzie dostępna do 31 maja br. - Już pracujemy nad kolejnymi propozycjami dla naszych partnerów biznesowych - komentuje Kopeć.

Wprowadzenie „MEGAoferty dla MIKRObiznesu” wsparte jest kampanią autopromocyjną na antenie Polskiego Radia PiK, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Kreację przygotował dział marketingu i promocji PR PiK.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"