Najnowsza kampania fundacji Rak’n’Roll zwraca uwagę na to, jak trudna i wykluczająca z życia społecznego może być dla pacjentów onkologicznych utrata włosów oraz zachęca do refleksji i wpłat na peruki z włosów syntetycznych. W ramach „Zbieram na włosy” bohaterki kampanii – kobiety w trakcie i po onkoterapii – wzięły udział w artystycznej sesji zdjęciowej wykonanej przez Andrzeja Świetlika. Włosy bohaterek zostały zastąpione elementami scenograficzno-kostiumowymi wykonanymi przez Jagę Hupało z nieoczywistych przedmiotów np. zmywaków kuchennych.
Otwarcie nastąpiło w mediach społecznościowych Fundacji (24.11.2022 do 1.01.2023 r.). Kampania promowana jest w newsletterach Rak’n’Rolla oraz tworzonym przez organizację podcaście Rak’n’Talk.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fundacja-rak-n-roll-dnia-na-u-aleksandra-hamkalo-marta-wierzbicka-zofia-zborowska-lara-gessler-mery-spolsky ##

Kolejnym etapem była kampania DOOH realizowana przy wsparciu Havas Media Group, wyświetlana na nośnikach: Traffic TV AMS (kampania warszawska realizowana w terminie 3-21.12.2022 r.), Stroer TV (kampania warszawska realizowana w terminie 5-11.12.2022 r.), Jet Line – kampania na 200 ekranach MORE (kampania ogólnopolska realizowana w terminie 14-21.12.2022 r.).
Działania DOOH wspierane są tradycyjną komunikacją medialną realizowaną przy wsparciu Havas PR oraz influencer marketingiem tworzonym w partnerstwie z Lettly. Kreacją kampanii zajęła się agencja Havas Warsaw.











