Cztery pierwsze odcinki nowego sezonu "Rancza" oglądało średnio 6,81 mln widzów, co dało Jedynce 38,01 proc. udziału w grupie 4+ oraz 28,69 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Emitowana przed rokiem seria miała po czterech odcinkach średnio 7,75 mln oglądających oraz odpowiednio 42,78 proc. i 34,08 proc. udziału (poznaj szczegóły).
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl Jedynka podczas emisji “Rancza” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w obu analizowanych grupach. Druga pozycja przypada Polsatowi, który w 4+ ma 17,68 proc. udziału, a w 16-49 - 21,59 proc. Stacja ta nadaje program “Tylko muzyka. Must be the music”. Trzecie miejsce zajmuje TVN (14,42 proc. w 4+, “Surowi rodzice”, “Prawo Agaty”), czwarta jest Dwójka.

fot. K.Wellman/TVP Serial przyciąga przed telewizory głównie kobiety, widzów po 45. roku życia, mieszkańców wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Widownia “Rancza” odcinek po odcinku
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Profil widowni produkcji











