Randki w Internecie

Sympatia.onet.pl najdynamiczniej rozwijającym się serwisem randkowym w kraju

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Serwis randkowy portalu Onet.pl jest najpopularniejszym i najdynamiczniej rozwijającym się serwisem tego typu w Polsce. Korzysta z niego już ponad 600 000 zarejestrowanych użytkowników.

Sympatia.onet.pl jest nie tylko największym, ale i najdynamiczniej rozwijającym się serwisem randkowym w polskim Internecie. Serwis osiąga ponad 100 milionów odsłon (page views) na miesiąc. Jest to ponad dwa razy więcej niż w chwili powstania.

Co miesiąc ponad 35 000 osób decyduje się przyłączyć do grona nowych użytkowników serwisu. Oprócz rekordowej liczby zarejestrowanych użytkowników serwis szczyci się także największą liczbą zdjęć (ponad 200 000), zamieszczanych samodzielnie przez Internautów.

Przyczyną tak dużego wzrostu popularności jest bez wątpienia regularnie poszerzana oferta serwisu. Od ponad trzech miesięcy użytkownicy serwisu mogą korzystać z blogów, czyli pamiętników internetowych. W serwisie prowadzone były również specjalne akcje świąteczne (sylwestrowa i walentynkowa), użytkownicy mogą też przesyłać prezenty on-line (zakup dokonywany jest w sposób anonimowy i bezpieczny). Sympatyczną ciekawostką jest możliwość zakupu prawa do jednej z tysięcy odkrytych gwiazd, którą można nazwać imieniem swej wybranki lub wybranka. Z najnowszych usług serwisu warto wymienić możliwość zamówienia kosmogramu porównawczego dwojga sympatyzujących osób oraz nowy dział serwisu: "Twój osobisty doradca w Internecie", oferujący indywidualną poradę on-line doświadczonego psychologa - informuje onet.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii