"Razem każdego dnia" w kampanii wizerunkowej marki Amica

Ruszyła wizerunkowa kampania producenta sprzętu AGD Amica. Za jej przygotowanie odpowiadają C108, Value Media i Szut Szut Studio.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Razem każdego dnia" w kampanii wizerunkowej marki Amica

Najnowszy spot wizerunkowy marki Amica łączy w sobie dwa temat - produktowy i CSR-owy. Pokazuje w nim codzienne sytuacje, sprzęty gospodarstwa domowego i „nową rzeczywistość” w tle.

Kampania telewizyjna i internetowa obejmująca emisję spotów potrwa od 20 lipca do 20 września.

- Od zawsze dbamy o to, by produkowane przez nas sprzęty były odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Staramy się wnikliwie obserwować otaczającą nas rzeczywistość. Niespodziewana pandemia koronawirusa pokazała, że tylko działając razem, jesteśmy w stanie pokonać zagrożenie, dlatego nasza marka ekspresowo włączyła się w pomoc. Wsparliśmy szpitale, laboratoria, stacje ratownictwa, domy opieki społecznej i jednostki OSP w całej Polsce. Udzieliliśmy także pomocy uczniom, którzy potrzebowali sprzętu niezbędnego do domowej edukacji i dzięki Fundacji AMICIS dostarczyliśmy tablety ułatwiające organizację lekcji. Doskonale zdajemy sobie sprawę z wyjątkowości obecnej sytuacji i cieszymy się, że możemy wspierać bohaterów walczących każdego dnia o zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich - mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu w grupie Amica.

Za koncepcję i realizację kampanii wizerunkowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD, a za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications. Spot wyprodukowało Szut Szut Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"