W ramach akcji zespoły samplingowe od połowy lutego w Krakowie, Warszawie i Trójmieście odwiedzają domy i wręczają butelkę Coca-Cola. Wraz z nią otrzymuje się kupony i oferty sklepów dające możliwość zakupu w promocyjnej cenie Coca-Coli i innych produktów potrzebnych do przygotowania rodzinnego posiłku. Ponadto na etykiecie znajdującej się na odwrocie butelki można znaleźć także przepis na obiad.
Celem akcji, oprócz promowania Coca-Coli, jest zachęcanie rodzin, żeby wspólnie jadły posiłki. - Współcześnie coraz trudniej znaleźć nam kilka chwil na spotkanie z rodziną. Dlatego w naszej kampanii chcemy podkreślać jak łatwo spędzić czas z bliskimi, na przykład przygotowując wspólnie posiłki, które często są jedyną okazją w ciągu dnia do tego by móc swobodnie porozmawiać i okazać radość wynikającą z bycia ze sobą. Akcją samplingową chcemy przypomnieć polskim rodzinom jak niewiele trzeba by cieszyć się ze wspólnie spędzonych chwil - opisuje Małgorzata Drąg, marketing manager Coca-Cola

Akcja samplingowa potrwa do końca kwietnia, wspierają ją działania reklamowe w mediach.
Realizacją działań samplingowych zajmuje się agencja Havas Engage Warsaw, reklamy przygotowała agencja McCann, za aktywności w internecie (w tym w social media) odpowiada agencja Next, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa. Działania public relations prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.











