"Ready to remember?" w kampanii Lufthansy

Lufthansa uruchomiła internetową kampanię "Lufthansa Memory Network", której hasło przewodnie to "Ready to remember?".

km
km
Udostępnij artykuł:
"Ready to remember?" w kampanii Lufthansy

Nowa kampania online Lufthansy ma na celu inspirowanie i dzielenie się wspomnieniami entuzjastów podróży poprzez zebranie ich na platformie dostępnej pod tym adresem. Witryna pozwala dzielić się swoimi wspomnieniami i poznać doświadczenia innych podróżników.

W ramach platformy, dostępnej również w polskiej wersji językowej, zdjęcia są zbierane, a następnie łączone poprzez skojarzenia takie jak kierunek, aktywność, data i inne kluczowe słowa z nimi związane. Użytkownicy mogą się zalogować przez swoje konto na Facebooku, Twitterze lub e-maila i wgrać zdjęcie z podróży, podając lokalizację, rok, okoliczność i opis wspomnienia. Zalogowani mogą eksplorować wspomnienia innych podróżników używając słów kluczy lub filtrując je według różnych kryteriów (np. roku, kontynentu czy kraju) i pozostawiać komentarze. Każdy otrzyma powiadomienie, kiedy jego wspomnienie zostanie powiązane z innym użytkownikiem.

Wszyscy, którzy wgrają swoje zdjęcia na platformę, automatycznie biorą udział w rywalizacji o nagrody, w tym bilet na rejs Lufthansy na trasie europejskiej, walizkę Rimowa z elektroniczną etykietką, czy kamerę GoPro Hero5 Black.

Kampania "Lufthansa Memory Network" będzie promowana w specjalnych newsletterach, na stronie internetowej LH.com oraz w kanałach społecznościowych przewoźnika.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Kolle Rebbe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"