Redan promuje nowy wizerunek swoich marek

Jesienią w Redanie same zmiany. Właśnie ruszyła kampania reklamowa wspierająca sprzedaż najnowszej kolekcji Top Secret, Troll oraz Drywash. W tym sezonie, wszystkie marki z portfolio Redanu promować będzie modelka i aktorka – Dorota Czaja.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jesienią w Redanie same zmiany. Właśnie ruszyła kampania reklamowa wspierająca sprzedaż najnowszej kolekcji Top Secret, Troll oraz Drywash. W tym sezonie, wszystkie marki z portfolio Redanu promować będzie modelka i aktorka – Dorota Czaja. Ponadto, Zarząd Spółki zdecydował się na dokonanie rebrandingu logotypu Trolla – jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych oraz wdrożenie nowego konceptu salonów sprzedaży. Pierwszy sklep w nowej, odświeżonej odsłonie zostanie otwarty 24 września w Galerii Krakowskiej.

Jesienna kampania wszystkich marek Redanu rozpoczęła się na początku września, jednak intensyfikacja działań nastąpi w październiku.„Chcemy podkreślić komplementarność oferty naszych marek, stworzonej dla tej samej osoby, ale na różne okazje. Rozpoznawalność brandów budowana będzie w oparciu o zmysłową komunikację i nowatorskie zdjęcia z Dorotą Czają. W kampanii modelka wcieli się w rolę seksownej kobiety, pokazanej w trzech różnych sytuacjach życiowych, z trzema różnymi mężczyznami.” – zaznacza Michał Kałużyński , Wiceprezes Redan S.A. Zgodnie z założeniami całe przedsięwzięcie promocyjne obejmie 17 centrów handlowych, w najważniejszych miastach Polski – Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Częstochowie, Płocku, Bytomiu, Białymstoku oraz Bielsko-Białej. Klientów sklepów Top Secret i salonów multibrandowe Top Secret &Friends zaskoczą również nowoczesne i niestandardowe witryny sklepowe, na których będzie można podziwiać zdjęcia i aranżacje wykonane w technologii 3D.

Dopełnieniem tych działań będą reklamy prasowe, które ukażą się w wyselekcjonowanych tytułach: Party, Avanti, Viva Moda, Glamour, Gala i Claudia. Ponadto, do październikowych wydań Hot moda&shopping i Avanti zostaną dołączone katalogi promujące nowe kolekcje z dwoma kuponami rabatowymi o łącznej wartości 70 zł. Ważnym elementem kampanii będzie komunikacja w Internecie i mediach społecznościowych. Wśród działań wspierających sprzedaż znajdą się też liczne konkursy stylizacyjne oraz niekonwencjonalny pomysł dla marki Drywash oparty o animowaną grę taneczną.

„ Współpraca z Dorotą Czają jest elementem starannie przemyślanej strategii marketingowej. Modelka, tancerka i aktorka idealnie podkreśla zmysłowość i komplementarność kolekcji Top Secret, Troll i Drywash.”– podkreśla Michał Kałużyński, Wiceprezes Redan S.A.

Odświeżony zostanie również wizerunek jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych na rynku – Trolla. W nowym wydaniu będzie on tworzył komplementarną całość z pozostałymi markami z portfolio Redanu. Nowa komunikacja będzie skupiona na skojarzeniach ze stylem eko, zabawą, namiętnością i zmysłowością. Zmiany w sposobie komunikacji i pozycjonowaniu marki Troll mają na celu efektywne dotarcie do odbiorców, szczególnie do osób w wieku 24-35 lat.

„Założeniem wprowadzonych zmian i ciekawych działań promocyjnych kolekcji jesień/zima 2011jest wzrost sprzedaży sektora modowego.”– podsumowuje Michał Kałużyński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu