“Regionalna” liderem tygodników lokalnych w 2010 roku

Większość najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało w 2010 roku spadki sprzedaży ogółem względem 2009 roku. Liderem zestawienia została gazeta “Regionalna”, która zanotowała jednocześnie największy wzrost w rankingu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Liderujący zestawieniu tygodnik “Regionalna” (MKM), który ukazuje się na terenie powiatów Żary, Żagań i Nowa Sól, miał w ub.r. średnią sprzedaż ogółem wynoszącą 27 398 egz. Oznacza to wzrost względem poprzedniego roku o 9,8 proc. - największy w zestawieniu, który dał temu pismu awans z pozycji trzeciej - wynika z rankingu, opracowanego przez Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugie miejsce z pierwszego spadł “Tygodnik Zamojski” (Wydawnictwo Zamojskie). Osiągnął on wynik na poziomie 26 995 egz. po spadku o 3 proc.

Trzecią lokatę utrzymał “Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka). Jego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 3,3 proc. i wyniosła w 2010 roku 26 178 egz.

Największy spadek w ub.r. dotknął “Panoramy Leszczyńskiej” (Panorama). Jej średnia sprzedaż ogółem w ub.r. spadła o 10,7 proc. do 20 895 egz. 

 

W grudniu ub.r. liderem sprzedaży ogółem był natomiast “Tygodnik Zamojski” z wynikiem 29 340 egz., który zanotował spadek względem grudnia 2009 roku o 0,4 proc. Na drugiej pozycji znalazła się “Regionalna” (27 160 egz., wzrost o 1,6 proc.), a trzeci był “Tygodnik Siedlecki – Magazyn” (25 989 egz., spadek o 3,5 proc.).

Największy spadek (o 15,5 proc.) odnotował “Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne), a najwięcej (7,4 proc.) zyskał “Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza Agard).

 

W rankingu ujęto 15 tygodników lokalnych o najwyższej średniej sprzedaży ogółem, notowanych w ZKDP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii