Cleo w Media Expert i Kotlin "Król Mycia Rączek" hitami reklamowymi w listopadzie na YouTube

W listopadzie YouTube najchętniej oglądane były reklamy marki Media Expert i Cleo - wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Internauci polubili też spot ketchupów Kotlin i powrót Króla Mycia Rączek w roli głównej. Na podium znalazła się również reklama x-komu z okazji 18. urodzin.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cleo w Media Expert i Kotlin "Król Mycia Rączek" hitami reklamowymi w listopadzie na YouTube

Pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za listopad zajął spot Media Expert z Cleo, w którym nowa dyrektorka artystyczna sieci sklepów zaprasza na promocyjne zakupy z okazji Black Week w rytm coveru piosenki Reni Jusis “Zakręcona”. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Ambasada BC.

Piotr Cyrwus w reklamie Ketchupów Kotlin

Drugie miejsce należy do Króla Mycia Rączek, czyli Piotra Cyrwusa w reklamie Ketchupów Kotlin. Aktor w wielobarwnym wideo w oryginalny sposób śpiewa o potrawach i przekąskach, które można zjeść z dodatkiem ketchupu. Przypomina jednak, aby przed jedzeniem zawsze myć ręce. Kreację stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Na podium znalazło się także wideo x-komu "18 urodziny - Skamielina", przygotowane z okazji 18. rocznicy istnienia sieci sklepów na rynku. Natomiast druga reklama z tej serii "18 urodziny - Zasłona" zajęła w listopadowym zestawieniu 5. miejsce.

Za kreację reklam x-kom odpowiada agencja PZL.

Czwarte miejsce należy do wideo Aliexpress Polska Official "Kupuj bez końca na AliExpress", w której postać królika McAli przedstawia bogactwo oferty platformy zakupowej. 

 YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online