100 tys. zł netto za spot w świątecznym bloku „Reklama Dzieciom” w TVP1

100 tys. zł netto zapłacą za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją w specjalnym bloku reklamowym „Reklama Dzieciom”, który zostanie pokazany – jak co roku – po głównym wydaniu „Wiadomości”, ok. godz. 20 w TVP1 w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Blok ten zostanie specjalnie oznaczony „Reklama Dzieciom”. Pojawią się w nim tylko i wyłącznie reklamy jemu dedykowane. TVP1 wyemituje go 25 grudnia br., o godz. 20, zaraz po głównym wydaniu „Wiadomości”. Zwiastuny promujące ten blok i zawierające logotypy firm, których reklamy się w nim pojawią będą emitowane od 7 do 25 grudnia włącznie.

Z kolei spot z podziękowaniami dla reklamodawców, którzy zdecydowali się na emisję swoich spotów w bloku „Reklama Dzieciom” będą pokazywane od 26 grudnia br. do 6 stycznia 2019 roku.

Cena 100 tys. zł netto (bez rabatów) dotyczy emisji spotu 30 sek., obejmuje również zwiastuny i podziękowania. Nie podlega żadnym rabatom.

Spoty promujące „Reklamę Dzieciom” oraz podziękowania dla reklamodawców będą emitowane na antenach TVP1, TVP2, TVP HD, TVP Info, TVP3, TVP Kultura, TVP Sport, TVP Historia, TVP Seriale, TVP Rozrywka i TVP ABC oraz na stronach internetowych tvp.pl.

Sprzedaż czasu antenowego w bloku „Reklama Dzieciom” trwa od 14 listopada do 21 grudnia br.

Podczas emisji tego specjalnego bloku reklamowego w TVP1 w ub.r. zebrano 920 tys. zł. Pieniądze przeznaczono na rzecz chorych dzieci do ponad 60 organizacji oraz placówek, które są beneficjentami akcji. Dofinansowanie przeznaczono na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej, sensomotoryki, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, arteterapia, hortiterapia, hydroterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii różnego rodzaju (komunikatory służące do komunikacji alternatywnej, sprzęt do terapii EEG - Biofeedback, terapii Tomatisa) oraz organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.

Sponsorami akcji były wtedy firmy: Jeronimo Martins, Lotte Wedel, Tesco Polska, Volkswagen Group Polska, Mlekovita, Bank Pekao, Getback, Nestle Polska oraz PGE Polska Grupa Energetyczna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej