Grey Group Poland przygotowała dla marki Raffaello pomysł kreatywny, typografię oraz produkcję spotu telewizyjnego „Nenufary”. Klip ma być kolejnym odzwierciedleniem dotychczasowej komunikacji produktu, nawiązującej do miłości i subtelnego sposobu jej wyrażania.
Ostatnio Raffaello promowane było m.in. z okazji Dnia Matki - autorem kreacji reklam emitowanych w Polsce była agencja Pubbliregia.
Spot w wersji 45-sekundowej jest emitowany w Polsce od 18 stycznia, a od początku lutego w 30-sekundowej wersji będzie nadawany na Litwie, Łotwie, Węgrzech, w Estonii, Rumunii i Bułgarii.
Czasu trwania oraz dokładnego media planu kampanii nie podano. Grey Group Poland zwyciężyła w międzynarodowym przetargu Ferrero, którego szczegółów nie ujawniono. Koncern pierwszy raz zlecił przygotowanie spotu lokalnej agencji, dotychczas reklamy Raffaello powstawały centralnie i były adaptowane na rynkach lokalnych

Za produkcję nowego spotu odpowiadał dom produkcyjny Lemon. Planowaniem i zakupem mediów dla Ferrero Polska zajmuje się dom mediowy Vizeum.











