Z danych Kantar Media opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe TVN (bez autopromocji) były w lutym br. o 16,5 proc. wyższe niż rok wcześniej, a Polsatu - o 4,6 proc. Wpływy TVP 1 zmalały o 5,3 proc., a TVP 2 - wzrosły aż o 28,2 proc.
Cennikowe przychody czterech największych kanałów wyniosły w sumie 637,8 mln zł, o 9,7 proc. więcej niż przed rokiem. Stanowiły 64,2 proc. wpływów wszystkich stacji, o 0,7 pkt proc. więcej niż w lutym ub.r.
Wśród pozostałych kanałów największy wzrost cennikowych przychodów reklamowych - 44,6 proc. - zanotowała TV Puls. TV 4 zarobiła więcej o 24,3 proc., a Disney Channel - o 23,7 proc. więcej niż rok wcześniej.
Za to wpływy reklamowe AXN spadły w skali roku o 17,7 proc., a TVN 24 - o 7,3 proc.












