Reklama w dziennikach: „SE” i „GW” w dół, „Polska” i „Rz” w górę

W maju br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród czołowych tytułów największe spadki przychodów reklamowych zanotowały „Super Express” i „Gazeta Wyborcza”, za to wzrosty osiągnęły „Polska” i „Rzeczpospolita”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w „Gazeta Wyborcza” w maju cennikowo zarobiła na reklamach 10,1 proc. mniej niż przed rokiem, a „Super Expressu” (Murator) - aż 25,3 proc. mniej. Wpływy reklamowe „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) spadły o 6 proc., a „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) - o 1 proc.

Za to przychody reklamowe „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) wzrosły w skali roku o 10,8 proc, a „Echa Miasta” (Polskapresse) - o 10,3 proc. „Polska” (Polskapresse) zarobiła więcej o 7,4 proc., a „Rzeczpospolita” (Presspublica) - o 5 proc. Natomiast minimalne wzrosty wpływów reklamowych zanotowały „Metro” (Agora) i „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) - odpowiednio: 0,6 i 1,2 proc.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów