Reklama w telefonach komórkowych

Reklama w telefonach komórkowych musi wiązać się z zupełnie innym niż w przypadku komputerów podejściem twórców.

MarketingVox - DC
MarketingVox - DC
Udostępnij artykuł:

W celu dotarcia do grup docelowych marketingowcy zaglądają po technologie umożliwiające prezentowanie treści multimedialnych w komórkach. Wielu z nich zamiast projektować internetowe serwisy komórkowe tak jak tradycyjne, przeznaczone dla komputerów, powinno skupić się raczej na prostszych rozwiązaniach, uważa agencja AdAge dodając, że z powodu dużo wolniejszego internetu w komórkach grafika reklamowa powinna być uboższa i bardziej powiązana z tekstem.

„Zapomnij o wszystkim co wiesz o serwisach www przeznaczonych dla PC – komórki są inne” mówi Louis Gump, dyrektor działu mobile w stacji Weather Channel Interactive.

MarketingVox - DC
Autor artykułu:
MarketingVox - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela