Reklama zewnętrzna dociera do 29 mln Polaków. Liderem AMS

W marcu zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,35 proc. (zasięg All, w populacji Polaków 7-75) – wynika z najnowszych danych Mediapanel. Liderem rynku była firma reklamy zewnętrznej AMS SA.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Reklama zewnętrzna dociera do 29 mln Polaków. Liderem AMS

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) wyniósł w omawianym okresie 72,95 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 87,13 proc. Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,2 mln, w tym 15,1 mln mężczyzn i 14,1 mln kobiet.

Outdoor był czwartym - po telewizji (99,96 proc.), radiu (98,12 proc.) i internecie (90,77 proc.) - medium pod względem zasięgu. 

grafika

Liderem reklamy zewnętrznej była firma AMS SA z zasięgiem 89,08 proc. i liczbą realnych użytkowników 29,1 mln osób. Tuż za nią uplasował się Clear Channel z zasięgiem 53,14 proc. i 17,37 mln użytkowników. Podium zamyka Jet Line z zasięgiem 40,11 proc. i liczbą 13,11 mln realnych użytkowników. 

grafika

Podstawą wyników są wszystkie objęte badaniem Mediapanel nośniki tradycyjne (OOH) oraz cyfrowe (Digital OOH).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję