34 proc. reklamodawców jest zdania, że Twitter nie jest "bardzoskuteczny" jako narzędzie marketingowe, ale jednocześnie 50 proc.zgadza się ze stwierdzeniem, że "w pewnym stopniu" jest on jednakskuteczny w tym zakresie - wynika z badania przeprowadzonego podkoniec czerwca bieżącego roku przez firmę Harris Interactive wewspółpracy z serwisem LinkedIn.
Z kolei zdaniem 8 proc. reklamodawców serwis "w ogóle" nie jestskuteczny jako narzędzie marketingowe.
Badanie, w którym udział wzięło 1.015 amerykańskichreklamodawców, pokazało również, że 83 proc. z nich jestzaznajomionych z Twitterem.
Tymczasem w przypadku zwykłych internautów odsetek ten wyniósłtylko 31 proc. 8 proc. z nich uznało serwis za "bardzo skuteczny",42 proc. za "w pewnym stopniu skuteczny", 31 proc. za "nie bardzoskuteczny", a 19 proc. za "w ogóle nieskuteczny" jako narzędziemarketingowe.












