Reklamowy sukces "Przekroju"

Wydawnictwo Edipresse zadowolone z wyników "Przekroju"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tygodnik Przekrój, w rok po relaunchu, który miał miejsce w kwietniu 2003 roku realizuje wszystkie strategiczne cele - powiedział nam Iwona Zabielska-Stadnik dyrektor tygodnika Przekrój.

- Utrzymuje dobrą, wysoką sprzedaż na poziomie powyżej 100 tyś egzemplarzy. Porównując poziomy sprzedaży z kwietnia 2003 i kwietnia 2004 - spadek sięga zaledwie 4,7%. Dla porównania - Newsweek w rok po wejściu na rynek (wrzesień 2001) odnotował spadek sprzedaży o 24% (wrzesień 2002), a z innego segmentu wzięty Glamour, który pojawił się na rynku dokładnie w tym samym czasie, co Przekrój, po roku ma spadek o 38,5% - dodaje Zabielska-Stadnik.

Dobre wyniki sprzedaży Przekroju docenili reklamodawcy. Tygodnik odnotowuje regularny wzrost wpływów ze sprzedaży reklam. W minionym kwartale osiągnął rekordowy wynik - blisko 8 mln zł. W stosunku do tego samego okresu z ubiegłego roku jest to wzrost o 126%.

- Kolejny sukces zrealizowany dzięki przyjętej strategii, to zmiana struktury czytelniczej  - zwiększony do niemal 50% udział mężczyzn. Są to mieszkańcy dużych miast, o wysokich dochodach, z wykształceniem wyższym. Korzystnej zmianie ulega również czytelnictwo. Szata graficzna tygodnika, jego okładki, zawartość merytoryczna i działania promocyjne zdobyły uznanie środowiska mediów i reklamy. Przekrój zdobył 12 nagród w prestiżowych konkursach: Media Trend, Chimera, Izby Polskich Wydawców Prasy. Przekrój zapowiada, że w drugiej połowie roku nie osłabi swojej aktywności na żadnym polu - mówi Iwona Zabielska-Stadnik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online