Reklamy na portalach nie są efektywne

Prawie 60 procent konsumentów rzadko lub w ogóle nie zwraca uwagina reklamy na największych portalach internetowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczyYouGov dla sieci reklamowej Advantage Media, którego celem byłaanaliza podejścia konsumentów do reklamy online.

57 procent respondentów rzadko lub nigdy nie zwraca uwagi nareklamy umieszczone na największych internetowych portalach, a 56procent woli odwiedzać niszowe strony poświęcone ichzainteresowaniom niż duże portale.

22 procent badanych zadeklarowało także, że odwiedza tylkomniejsze witryny, których tematyka traktuje o ichzainteresowaniach, w porównaniu do zaledwie 2 procent kierującychsię wyłącznie na większe strony o ogólnej zawartości.

Badanie YouGov kwestionuje także skuteczność reklam na stronachserwisów społecznościowych takich jak Facebook, MySpace czy Bebo.Okazało się, że 26 procent ich użytkowników nie przywiązuje żadnejuwagi do takich reklam, a kolejne 36 procent robi to rzadko.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online