Rekord TVN 24 i Comedy Central - tracą AXN, Viva i 4 fun TV

Lider kanałów tematycznych - kanał TVN 24 - we wrześniu br. znacznie poprawił swój udział w oglądalności. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej?

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W porównaniu z 2009 rokiem liderująca w zestawieniu telewizja informacyjna TVN 24 zanotowała we wrześniu wzrost udziału w rynku o 1,12 punktu proc. do poziomu 4,59 proc. - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce w rankingu top 30 zajął Disney Channel, który pozostaje liderem kanałów dla dzieci. Jego udział wyniósł 0,95 proc. spadku o 0,21 pkt. proc.

Na kolejnych trzech miejscach w zestawieniu znalazły się także stacje dziecięce: MiniMini, Cartoon Network i Disney XD. Dwa pierwsze z nich zanotowały wzrosty, natomiast Disney XD  stracił udział w rynku (rok temu stacja nazywała się Jetix i miała nieco inną ofertę programową).

Na szóstym miejscu znalazł się AXN - najchętniej oglądany kanał filmowy z udziałem 0,66 proc. (0,85 proc. w tym samym miesiącu 2009 r.). Drugie miejsce należało do kanału 13TH STREET (wcześniej Hallmark), a pierwszą trójkę uzupełnił kanał Kino Polska z wynikiem 0,35 proc.

Najchętniej oglądanym kanałem muzycznym była Viva Polska (spadek z 0,63 proc. do 0,54 proc.). Drugie miejsce należało do kanału MTV Polska a pierwszą trójkę uzupełnił 4 fun TV z wynikiem 0,22 proc.

Liderem w segmencie kanałów sportowych był Polsat Sport, który miał 0,58 proc. udziału w rynku (0,91 proc. przed rokiem) - za nim w zestawieniu znalazł Eurosport (0,47 proc.) i Polsat Sport Extra.

Na czele stacji dokumentalno-przyrodniczych znalazł się kanał Discovery, który z udziałem wynoszącym 0,49 proc. Wyprzedził stację Discovery World (0,32 proc. udziału) oraz Discovery Science (0,27 proc. udziału).

Liderem na rynku kanałów lifestylowych był TVN Style przed TVN Turbo (odpowiednio 0,41 proc. i 0,38 proc. udziału w rynku).

Najpopularniejszą stacją w grupie widzów z dostępem do telewizji kablowej i/lub satelitarnej była telewizja TVN 24, której udział wyniósł tutaj 6,26 proc.  

W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, na pozycji lidera umocniła się telewizja TVN 24. 

W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN 24 przed kanałem dla dzieci Mini Mini. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa