Rekordowa sprzedaż "Mody na Zdrowie"

300 tys. egzemplarzy to wynik sprzedaży urodzinowego numeru "Mody na Zdrowie" - ekskluzywnego magazynu dla klientów aptek.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Niewątpliwie wpływ na taki sukces ma system dystrybucji. "Moda na  Zdrowie" jest kupowana w prenumeracie przez właścicieli aptek, a  następnie wręczana w prezencie przez farmaceutów klientom, którzy  dokonali zakupów na określoną kwotę. "Modę na Zdrowie" posiada w  swojej ofercie blisko 3 tysiące aptek - podano w komunikacie.

"Miesięcznik jest wykorzystywany przez apteki do promowania  własnych placówek oraz budowania lojalności pacjentów" -  tak  zainteresowanie właścicieli aptek zakupem tytułu tłumaczy prof.  Henryk Mruk, specjalista w dziedzinie marketingu farmaceutycznego  z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Medioznawca prof. Tomasz Goban-Klas zwraca uwagę na skuteczność  miesięcznika jako narzędzia reklamy, promocji i PR. "Moda na  Zdrowie" jest niekonwencjonalnym środkiem działania. Przez swój  system dystrybucji dociera do silniej zainteresowanych i  motywowanych czytelników i klientów, a przez sposób dystrybucji  (wręczanie przez farmaceutę) nawiązuje lepsze relacje  komunikacyjne z wybranym czytelnikiem. Aura profesjonalizmu i  zażyłości przenosi się wówczas na psychologiczne oddziaływanie materiałów, tak redakcyjnych, jak i promocyjnych".

"Moda na Zdrowie" to ogólnopolski miesięcznik obecny na rynku  prasowym od 3 lat. Statystyczna czytelniczka magazynu to młoda  kobieta, dbająca o zdrowie i urodę. Aptekę odwiedza co najmniej 2  razy w miesiącu i kupuje wówczas leki, kosmetyki i  parafarmaceutyki dla siebie i rodziny.

Okładka listopadowego numeru "Mody na Zdrowie" została wyróżniona przez Izbę Wydawców Prasy w prestiżowym konkursie Grand Front 2005.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online