Rekordowy wynik Radia Złote Przeboje i RMF Maxxx

Radio Track: Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych - zyskują Złote Przeboje i RMF Classic. Szczegółowe dane w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W okresie wrzesień-listopad 2012 liderem wśród sieci radiowych było Radio Eska (39 stacji, Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA) - wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC Millward Brown Company, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z analogicznym okresem rok temu Radio Eska zyskało 5,4 proc. udziału w rynku - do poziomu 7,8 proc.

Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17 (17 rozgłośni regionalnych radia publicznego) z udziałem 5,5 proc, które zanotowało wzrost o 3,7 proc. Na trzecim miejscu znalazło się Radio Złote Przeboje (wzrost o 30 proc.) a na czwartym RMF Maxxx (3,5 proc.), które zyskało 13 proc. udziału w rynku radiowym.

Dane o rynku sieci radiowych za ostatni rok. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji