Jako szefowa działu design Renata Machała będzie kierowała zespołem grafików i projektantów UX oraz bezpośrednio nadzorować wygląd strony głównej Gazeta.pl. Będzie też odpowiadała za warstwę wizualną i użyteczność wszystkich serwisów Gazeta.pl m.in. za wypracowanie standardów w zakresie projektowania i o spójną identyfikację graficzną wybranych marek portalu.
- Bogate doświadczenie, udokumentowane wyczucie internetu i nowych trendów oraz doskonała znajomość Gazeta.pl to unikalne kompetencje Renaty, dzięki którym pomoże nam odświeżyć stronę wizualną portalu i udoskonalać użyteczność naszych serwisów - podkreśla Krzysztof Stankiewicz, dyrektor rozwoju produktu Gazeta.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wojciech-mikoluszko-paulina-wilk-jakub-dymek-i-leszek-jazdzewski-z-felietonami-w-gazeta-pl ##

Renata Machała pracowała już w Agorze w latach 2004-2012, kolejno pełniła funkcje graphic designera, art directora Gazeta.pl i zastępcy art directora „Gazety Wyborczej”. Potem prowadziła własne studio projektowe, współpracowała m.in. z Grupą naTemat, Edipresse, Instytutem Adama Mickiewicza, Ringier Axel Springer, PWN i NextWebMedia. Zaprojektowała m.in. serwisy naTemat.pl, ASZdziennik.pl, Polki.pl, Party.pl, Culture.pl i abcZdrowie.pl oraz aplikację wPunkt „Newsweeka”. W ostatnich miesiącach była związana z Wirtualną Polską.
Według badania Gemius/PBI w lutym br. Gazeta.pl zanotowała 9,64 mln realnych użytkowników i 283,3 mln odsłon, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Gazeta.pl - 16,61 mln użytkowników i 693,9 mln odsłon.
Z początkiem marca ruszyła kampania reklamowa Gazeta.pl pod hasłem „Dzień dobry emocje”.











