Spoty będą emitowane w ramach kampanii telewizyjnej na temat energetyki jądrowej, której głównym celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat energetyki jądrowej oraz zbudowanie stabilnego oraz świadomego poziomu akceptacji społecznej dla energetyki jądrowej.
Emisja telewizyjna ma odbyć się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Priorytetem mediowym, który ma być zmaksymalizowany w trakcie planowania kampanii i który jednocześnie jest jednym z kryteriów oceny oferty Wykonawcy jest zasięg 3+ w mediowej grupie docelowej, GRP w mediowej grupie docelowej oraz koszt dotarcia CPP.

Resort wskazuje, że minimum 10 proc. GRP musi być wyemitowane w ogólnopolskich stacjach głównych (nie w tematycznych). Plan mediowy musi uwzględniać zakup czasu antenowego przy minimalnym udziale prime time (rozumianym jako pasmo w godzinach 18:00-22:59) na poziomie nie niższym niż 45 proc. GRP. Spoty nie mogą być emitowane w nocy.
Według planu, spoty mają pojawić się w telewizjach w okresie od 23 listopada do 14 grudnia. Szacunkowy budżet na ten cel wynosi 4 mln zł.
Zainteresowani mogą składać oferty do 12 listopada.










