W odpowiedzi na przetarg resortu przemysłu wpłynęło siedem ofert. Złożyły je: Fabryka Komunikacji Społecznej (z ceną: 2,68 mln zł), Five Media (2,49 mln zł), AdValue (2,99 mln zł), Agencja Reklamowa dsk (2,08 mln zł), CreativeHarder (3,3 mln zł), Euvic Media (3 mln zł) oraz konsorcjum firm Mufu i Media Group (3,25 mln zł).
Ministerstwo Przemysłu do współpracy wybrało agencję AdValue.
Kampania będzie realizowana jeszcze w tym roku. Ma się zakończyć 9 grudnia br. Obejmować będzie m.in. emisję spotów w telewizji i w internecie (także w social mediach). Będą to działania o zasięgu ogólnopolskim, edukacyjno - informacyjne.
AdValue zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii. Jej celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat energetyki jądrowej oraz zbudowanie stabilnego oraz świadomego poziomu akceptacji społecznej dla energetyki jądrowej.












