Rząd będzie przekonywać Polaków do energetyki jądrowej. Wybrano agencję

Agencja AdValue wygrała przetarg Ministerstwa Przemysłu na przygotowanie i realizację kampanii na temat energetyki jądrowej — wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Rząd będzie przekonywać Polaków do  energetyki jądrowej. Wybrano agencję
Siedziba Ministerstwa Przemysłu

W odpowiedzi na przetarg resortu przemysłu wpłynęło siedem ofert. Złożyły je: Fabryka Komunikacji Społecznej (z ceną: 2,68 mln zł), Five Media (2,49 mln zł), AdValue (2,99 mln zł), Agencja Reklamowa dsk (2,08 mln zł), CreativeHarder (3,3 mln zł), Euvic Media (3 mln zł) oraz konsorcjum firm Mufu i Media Group (3,25 mln zł).

Ministerstwo Przemysłu do współpracy wybrało agencję AdValue.

Kampania będzie realizowana jeszcze w tym roku. Ma się zakończyć 9 grudnia br. Obejmować będzie m.in. emisję spotów w telewizji i w internecie (także w social mediach). Będą to działania o zasięgu ogólnopolskim, edukacyjno - informacyjne.

AdValue zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii. Jej celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat energetyki jądrowej oraz zbudowanie stabilnego oraz świadomego poziomu akceptacji społecznej dla energetyki jądrowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO