Kampania serwisu PanoramaFirm.pl podkreśla, że to precyzyjna wyszukiwarka firm, produktów oraz usług skierowana do osób chcących coś kupić lub załatwić. Poszczególne reklamy przedstawiają okno wyszukiwarki, w którym pojawiają się konkretne zapytania - na dwóch pierwszych layoutach dotyczące restauracji i usług budowlanych. W przypadku billboardów przekazy zostały dopasowane do lokalizacji, w których się znajdują - w polu wyszukiwania widnieje miasto, w którym ustawiony jest dany nośnik.
W listopadzie ub.r. strony Panoramy Firm odwiedziło 2,7 mln użytkowników, wykonując 15 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).

Kampania PanoramaFirm.pl oprócz outdooru obejmuje radio (Radio Zet i stacje lokalne), prasę (tytuły ogólnopolskie i lokalne) oraz internet (główne portale). Zarówno kreacją, jak też planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się dział komunikacji Eniro Polska.











