Retargeting mailingowy w ofercie reklamowej Onet.pl

Onet.pl udostępnia reklamodawcom opcję retargetingu mailingowego. Firmy mogą dzięki niej sprawdzić, którzy internauci odebrali ich wiadomości reklamowe.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wprowadzony przez Onet.pl retargeting mailingowy pozwala zidentyfikować użytkowników poczty elektronicznej tego portalu, którzy otrzymali lub otworzyli już wiadomości od konkretnego reklamodawcy. Firma może w takiej sytuacji albo zrezygnować z wysłania kolejnego maila, albo przesłać go w zmienionej formie, co przydaje się zwłaszcza w kampaniach wieloetapowych.

Do końca roku usługa jest dostępna w promocyjnej cenie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji