"Rethink The Line" w nowej kampanii Google (wideo)

Google zachęca marketerów do "Rethink The Line" w najnowszej kampanii autorstwa agencji The Hallway.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Rethink The Line" w nowej kampanii Google (wideo)

​Po sukcesie zeszłorocznej kampanii Think with Google „Rethink The Mix”, w tym tygodniu marka zaprasza marketerów do „Rethink the Line” za pośrednictwem kampanii stworzonej przez The Hallway.

Kampanię poprzedza film, który opowiada historię „Linii” za pomocą animacji, a uzupełniony jest zbiorem krótszych filmów i realizacji banerów, które skupiają się na konkretnych wynikach badań Think with Google.

 

Mark Wheeler, szef działu YouTube i marketingu reklam dla dużych klientów, powiedział: „Linia od dawna jest częścią planowania kanałów komunikacji, ale pojawienie się mediów cyfrowych - w pewnym sensie narodziny nowej linii – sprawiło, że pole stało się bardziej złożony. Przejdź do dnia dzisiejszego, a widzimy, że ścieżki marketingowe do zakupu są bardziej zróżnicowane i złożone niż kiedykolwiek. W rezultacie, myśląc o planach marketingowych, trzeba wyjść poza tradycyjne myślenie i zamiast tego skupić się na linii, która naprawdę się liczy, czyli na podróżach, po których faktycznie przebywają klienci”.

The Hallway ECD i partner Simon Lee powiedział: - Marka Think with Google pięknie nadaje się do prostej, zabawnej realizacji. Świetnie się bawiliśmy, umieszczając linię w sercu historii i sprawdzając, dokąd nas to zaprowadziło.

„Rethink” to platforma zorientowana na przyszłość, zaprojektowana, aby kwestionować tradycyjne zasady marketingu i promować ciekawość, otwartość i znaczenie lokalne w dążeniu do lepszych praktyk medialnych i marketingowych.

- Linia od dawna jest częścią planowania kanałów komunikacji, ale pojawienie się mediów cyfrowych – w pewnym sensie narodziny nowej linii - sprawiło, że pole stało się bardziej złożone. W rezultacie, myśląc o planach marketingowych, trzeba wyjść poza tradycyjne myślenie i zamiast tego skupić się na linii, która naprawdę się liczy, czyli na podróżach, które faktycznie odbywają klienci - mówi Mark Wheeler, szef działu YouTube i marketingu reklam dla dużych klientów. ​

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"