Nowa kampania marki Ricola oparta na platformie „Wish you well“

Wystartowała kampania marki Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania marki Ricola oparta na platformie „Wish you well“

Marka zaplanowała komunikację opartą na platformie "Wish you well/ Życzymy Ci tego co najlepsze". To platforma kultywująca szeroko rozumiany element Wellbeingu. Ricola ma wspierać życie oraz dbanie o siebie w zgodzie i harmonii z naturą, dzięki dobroczynnej mocy szwajcarskich ziół oraz ich działaniu odświeżającym dla ust i gardła.W ramach kampanii zaplanowane są działania w telewizji (spoty 15” i 30” emitowane będą na TVN, Polsacie, pakietach stacji tematycznych Premium TV, Polsatu tematycznego) oraz akcja specjalna na antenie RMF FM – w planie m.in. konkurs z nagrodami oraz dedykowana marce audycja w RMF Classic. Działania zaplanowane są do 24 listopada. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas. Kreację stworzyła agencja Hogarth UK.

Havas Media zajmuje się obsługą mediową marki Ricola od tego roku – w lutym  brand po raz pierwszy reklamował się w radiu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa