Risk made in Warsaw klientem Sales Tube

Do grona klientów agencji Sales Tube (Group One) dołączyła polska marka odzieżowa Risk made in Warsaw. Agencję wybrano w drodze rekomendacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

SalesTube wesprze klienta w marketingu efektywnościowym, realizując działania z zakresu SEM, paid social, mailingu  i afiliacji.

- Praca dla Risk made in Warsaw będzie dla nas cennym doświadczeniem między innymi dlatego, że marka wyróżnia się fajnym pomysłem i rzeczywiście odpowiada na potrzeby swoich konsumentek. I to jest coś, co nas łączy – jednym z najważniejszych zadań dobrze prowadzonego marketingu digitalowego jest dostarczanie użytkownikom tego, czego potrzebują, dokładnie wtedy, kiedy na to czekają - mówi Joanna Czekaj, managing director, SalesTube.

Agencja została wybrana w wyniku rekomendacji, a nawiązana współpraca ma charakter długofalowy. Działania rozpoczęły się z końcem listopada 2017 r. i będą kontynuowane w tym roku.

Risk made in Warsaw to marka założona 6 lat temu przez Antoninę Samecką i Klarę Kowtun.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"