RMF bezkonkurencyjne

Zmniejszyła się przewaga RMF FM nad drugim Radiem Zet

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

RMF FM wciąż jest najpopularniejszym radiem wśród ogółu słuchaczy - wynika z najnowszych badań Radio Track SMG/KRC. Udział w rynku RMF FM w okresie II-IV 2003 r. w porównaniu do I kwartału 2003 wzrósł z 24% do 24,3%. Na drugim utrzymuje się Radio Zet, które pomału odrabia straty do RMF FM. Słuchalność Zetki wzrosła z 17,7% do 18,2%. Na trzecim miejscu pozostaje Polskie Radio 1 a na czwartym "Trójka".

Udział w rynku -15-75 luty-kwiecień 2003I kw. 2003RMFZetPR 1 PR 324,3%18,2%16,1%5,6%24,0%17,7%16,4%5,5%(Źródło: Radio Track SMG)

Tymczasem w ciągu ostatnich 2 lat RMF FM odnotowało największy wzrost udziału w rynku młodych słuchaczy w dużych miastach Polski.

Udział w rynku radia RMF FM wśród młodych ludzi, w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, wynosi 27,3 proc. Rozgłośnia, zajmująca drugie miejsce, ma udział o ponad 8 proc. niższy.

RMF FM jest cały czas niekwestionowanym liderem, jeśli chodzi o słuchalność wśród ogółu osób w wieku 20-39 lat. RMF słucha  o ponad 8 proc. więcej, niż kolejną w rankingu stację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji