Od sierpnia do października 2025 roku RMF FM miało 28,8 proc. udziału w rynku słuchalności, nieznacznie więcej niż przed rokiem (28,7 proc.) – pokazują wyniki badania Radio Track opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Rozgłośnia zanotowała prawie dwa razy wyższy wynik od Radia ZET, którego udział rok do roku poszedł w dół o z 15,5 do 14,5 proc., czyli o 6,4 proc.

Kilkuprocentowe spadki zanotowały też kolejne stacje w zestawieniu. Udział Radia Eska zmalał o 0,2 pkt proc. (2,9 proc.) do 6,6 proc., Jedynki – o 0,1 pkt proc. (2,2 proc.) do 4,6 proc., zaś rozgłośni regionalnych Polskiego Radia zrzeszonych w Audytorium 17 – o 0,1 pkt proc. (2,3 proc.) do 4,2 proc.
Jeszcze mocniej zmniejszyły się wyniki RMF Maxx (o 0,3 pkt proc. do 3,1 proc.), Radia Maryja (o 0,2 pkt proc. do 2,2 proc.), Radia Plus (o 0,4 pkt proc. do 2,1 proc.) TOK FM (o 0,2 pkt proc. do równych 2 proc.) oraz Radia Eska2 (o 0,2 pkt proc. do równego 1 proc.).
Za to udział Radia VOX FM poszedł w górę o 0,5 pkt proc. do 3,8 proc. (to wzrost o 15,1 proc.). Antyradio osiągnęło wzrost o 0,3 pkt proc. (13 proc.) do 2,6 proc., Radio Pogoda – o 0,4 pkt proc. (33,3 proc.) do 1,6 proc., zaś Meloradio – o 0,2 pkt proc. (22,2 proc.) do 1,1 proc.











