Kto liderem słuchalności? Radio ZET dalej zyskuje

W okresie od lipca do września br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, a Radio ZET zaliczyło największy wzrost - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Kto liderem słuchalności? Radio ZET dalej zyskuje

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie lipiec-wrzesień br. w grupie wiekowej 15-75 lat wynosi 28,1 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok do roku wynik stacji zmalał o 1 pkt. proc. To zarazem najniższy udział stacji od fali badania wrzesień-listopad 2019 r.

Na drugim miejscu jest Radio ZET z udziałem wynoszącym 15,5 proc. Oznacza to wzrost o 1,4 pkt. proc., najwyższy ze wszystkich badanych stacji. To już ósma fala Radio Track od stycznia br., w którym stacja zwiększa swój udział. W efekcie może pochwalić się najlepszymi wynikami od 10 lat.

Ostatnią pozycję na podium zajmuje Radio Eska. Jego udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,3 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.).

sluchalnosc-radia-w-polsce

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych