Komunikacja Respect Energy obejmuje dwa kluczowe obszary – media relations oraz rozwijanie eksperckiego wizerunku i relacji z interesariuszami. Za koordynację całego projektu odpowiada Ro (Remarkable Ones). Agencja realizuje również działania w zakresie media relations - obejmujące obsługę biura prasowego i relacje z dziennikarzami.
Strategiczny wymiar komunikacji eksperckiej rozwija PR Calling, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności na LinkedIn, tworząc wraz z Ro spójną narrację marki.
Do przetargu zaprosiliśmy cztery agencje. Wszystkie propozycje stały na wysokim poziomie. Ostatecznie wspólna oferta Ro i PR Calling wyróżniła się kompleksowym podejściem oraz nowoczesną, innowacyjną koncepcją komunikacji. To połączenie kompetencji, które doskonale odpowiada naszym potrzebom – dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z dwiema wyspecjalizowanymi agencjami, które pomogą nam zbudować silną, ekspercką obecność w mediach i social media - podkreśla Mateusz Zaremba, dyrektor marketingu Respect Energy.

Obie agencje współpracują bezpośrednio z zespołem Respect Energy, zapewniając doradztwo strategiczne w swoich specjalizacjach.











