Ro i PR Calling wygrywają razem przetarg Respect Energy

Respect Energy wybrało w przetargu agencje Ro i PR Calling do działań public relations, mających na celu wzmocnienie komunikacji marki z jej partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Ro i PR Calling wygrywają razem przetarg Respect Energy
Respect Energy wybiera dwie agencje

Komunikacja Respect Energy obejmuje dwa kluczowe obszary – media relations oraz rozwijanie eksperckiego wizerunku i relacji z interesariuszami. Za koordynację całego projektu odpowiada Ro (Remarkable Ones). Agencja realizuje również działania w zakresie media relations - obejmujące obsługę biura prasowego i relacje z dziennikarzami.

Strategiczny wymiar komunikacji eksperckiej rozwija PR Calling, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności na LinkedIn, tworząc wraz z Ro spójną narrację marki.

Do przetargu zaprosiliśmy cztery agencje. Wszystkie propozycje stały na wysokim poziomie. Ostatecznie wspólna oferta Ro i PR Calling wyróżniła się kompleksowym podejściem oraz nowoczesną, innowacyjną koncepcją komunikacji. To połączenie kompetencji, które doskonale odpowiada naszym potrzebom – dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z dwiema wyspecjalizowanymi agencjami, które pomogą nam zbudować silną, ekspercką obecność w mediach i social media - podkreśla Mateusz Zaremba, dyrektor marketingu Respect Energy.

Obie agencje współpracują bezpośrednio z zespołem Respect Energy, zapewniając doradztwo strategiczne w swoich specjalizacjach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały