W agencji RL Media 49 proc. udziałów ma spółka Roberta Lewandowskiego RL Investments, a 51 proc. - dom mediowy Value Media należący do holdingu Group One. I właśnie od innej spółki zależnej Value Media - Salestube - pochodzi większość wpływów agencji. W ub.r. przychody od niej poszły w górę z 87,43 do 126,77 mln zł. Natomiast koszty operacyjne wobec niej wzrosły z 5,45 do 7,9 mln zł, a łączne wydatki w ramach Group One - z 6,2 do 8,71 mln zł.
Przychody krajowe RL Media zwiększyły się z 97,67 do 140,53 mln zł, a te z zagranicy - z 1,61 do 2,7 mln zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reklama-iga-swiatek-robert-lewandowski-kto-ile-zarabia,7169503234987649a ##
Działalność operacyjna agencji kosztowała w ub.r. 142,61 mln zł, o 44,4 proc. więcej niż rok wcześniej (98,74 mln zł). Prawie w całości to wydatki na usługi obce, które poszły w górę z 98,33 do 142,3 mln zł. Natomiast koszty wynagrodzeń zmalały z 339,2 do 245,2 tys. zł, a na inne świadczenia pracownicze - z 71,6 do 57 tys. zł. Spółka tak jak przed rokiem zatrudniała trójkę pracowników etatowych.

Ponadto 130,7 tys. zł kosztowała aktualizacja wartości aktywów niefinansowych.
Zysk operacyjny RL Media zmalał z 548,7 do 489,9 tys. zł, a zysk netto, przy wzroście kwoty zapłaconego podatku dochodowego z 32,9 do 165,2 tys. zł zmniejszył się z 490,8 do 324,6 tys. zł. Zeszłoroczny zysk netto w całości przeznaczono na dywidendę dla udziałowców.
W ub.r. pogorszyła się też rentowność drugiej firmy marketingowej należącej do Roberta Lewandowskiego - agencja Stor9_ przy wzroście przychodów o 4,2 proc. do 13,81 mln zł zanotowała spadek zysku netto z 503,3 do 137,4 tys. zł.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021











