Rodzina Wesołowskich znów reklamuje Familijne Mleczne (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot wafelków Familijne Mleczne (Jutrzenka Colian) z udziałem rodziny Wesołowskich. Kampanię przygotowały i realizują firmy Soho Square, RedWorks i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rodzina Wesołowskich znów reklamuje Familijne Mleczne (wideo)

W nowej reklamie wafelków Familijne Mleczne mama Wesołowska nie pozwala nastoletniej córce wyjść z domu w zbyt luźnym stroju, po czym… sama ubiera się równie wyzywająco.

Poprzedni spot produktu z udziałem rodziny Wesołowskich był pokazywany wiosną br. (obejrzyj go).

Taki format reklamowy ma budować wizerunek marki jako rozrywkowej, związanej z zabawą w gronie najbliższych. Komunikacja jest skierowana głównie do aktywnych zawodowo kobiet w wieku 25-44 lat.

Nowy spot do końca września będzie emitowany w prime time’owych pasmach kanałów ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz tematycznych (stacje z oferty Polsatu, TVN, TVP i Atmediów). Jego kreację przygotowała agencja Soho Square, wyprodukował go dom produkcyjny RedWorks, a media kupił dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu